Zwroty i reklamacje

Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od zakupu towaru w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez niego towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem Klient wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres e-mail milachoppers@vp.pl lub w formie papierowej na adres Sprzedawcy.

Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, z wyłączeniem poniesionych kosztów transportu. Sposób zwrotu pieniędzy zostanie określony przez Zamawiającego.

Gwarancje i reklamacje rozpatrywane są przez Sprzedawcę. W przypadku wątpliwości, co do roszczeń gwarancyjnych, Sprzedawca ma prawo konsultować się bezpośrednio z producentem, o czym poinformuje Zamawiającego. Uszkodzenia mechaniczne nie będą rozpatrywane pod kątem gwarancyjnym.

Każda reklamacja musi zostać zgłoszona do Sprzedawcy w formie pisemnej (e-mail) w ciągu 7 dni od daty otrzymania towaru. Sprzedawca ma obowiązek potwierdzić przyjęcie zgłoszenia reklamacyjnego w terminie do 7 dni roboczych. Termin rozpatrywania reklamacji ustalany jest w każdym przypadku indywidualnie.

W przypadku rozpatrywania gwarancji lub reklamacji, koszt dostawy towaru do magazynu Sprzedawcy leży po stronie Zamawiającego.

Koszt dostawy towaru do klienta, po naprawie/wymianie gwarancyjnej leży po stronie Sprzedawcy.

Wyłącza się odpowiedzialność Mila Emilia Kuszej za uszkodzenia mechaniczne powstałe w czasie przewozu. Prawo odstąpienia od umowy nie obowiązuje, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Klient powinien sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia, Klient powinien odmówić przyjęcia przesyłki oraz w obecności kuriera sporządzić protokół szkód oraz niezwłocznie zgłosić ten fakt do Mila Emilia Kuszej w formie pisemnej drogą elektroniczną.

W przypadku zwrotu towaru nowego, zwracany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania, w przypadku towaru używanego, musi on zostać zwrócony w takim samym stanie w jakim został dostarczony.

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Zgłoś reklamację/zwrot za pośrednictwem e-mail na adres milachoppers@vp.pl. W tytule maila należy wpisać "Reklamacja" lub "Zwrot" oraz podać nr zamówienia i/lub faktury zakupu.

2. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Formularz zostanie wysłany w odpowiedzi na maila zgłaszającego zwrot lub reklamację. Wypełniony dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

3.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

4. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres Sprzedawcy:
Mila Emilia Kuszej
Okrężna 16
84-252 Orle

Tel.: +48 503-071-856

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl